تجربیات ما

در مورد جلسات یک به یک باید عرض کنم واقعا بازده بهتری نسبت به تماس تلفنی خام داره چرا؟ چونکه از یک جنبه اون دسته بچه های که کم رویی دارند یا نمی توانند سریعا با جمع ارتباط برقرار کنند با راهنمایی معلم و مربیشان در این جلسات می توانند ورود بهتری را به جمع کلاس و درس داشته باشند. دوم اینکه ارتباط جدی تر و بهتری بین فراگیر و مربی صورت می گیرد که بنده به شخصه این را تجربه کردم. سوم اینکه بعضی از بچه ها فقط در جلسات یک به یک و تک نفری از حیث استعداد و ...سنجیده و مشخص خواهند شد که البته الحمدلله در بین بچه های بنده هم هستند و خیلی برام جالب بود که چطور بعضی از بچه ها می توانند اینهمه ایده های جذاب و جالبی در پروژه هایشان اجرا کنند
اقاي صادق مصباحي

نکات مثبت :
با توجه به اینکه در ترم ربات هستیم و کمی کدها چالش برانگیزتر هستند، فراگيری که فازش رو انجام داده بود وقتی وارد جلسه شد و از برنامه ران گرفتیم و مشکلاتش رو با هم حل کردیم خیلی حس خوبی داشت و از جلسه لذت برد
به فراگيراني که فازهاي عقبتر بودند خیلی کمک شد و توانستند از اين فرصت استفاده كنند و خودشون رو به كلاس برسانند.

این ها مواردی بود که من امروز تجربه کردم

 و اما نكاتي كه بايد به آنها توجه بيشتر داشت:
 بعضی از بچه ها که نرسیده بودن ویدیو ها رو نگاه کنن و در جلسه کاری جز نگاه کردن ویدیو ها نداشتیم برای اینکه فاز رو خودشون انجام بدن ( که عملا کار مربی چیزی جز نظارت و مطرح کردن سوال چالش برانگیز نمیتونه باشه)
به دلیل قطع و وصل های زیاد اینترنت یکی از فراگيران کل زمان جلسه صرف ورود و خروج به جلسه شد و کار مفیدی در تایم جلسه صورت نگرفت
به دلیل ضعیف بودن نت صدا به خوبي به دانش آموز منتقل نمیشد و در آخر مجبور به تماس تلفنی و توضیح به صورت تلفنی شدم.
بچه هایی که هوش خوبی دارند و خودشون میتونن با تغییر کدها به جواب درست برسند چون نرسیده بودن تو خونه انجام بدن و سر کلاس با هم انجام دادیم امکان فکر کردن عمیق تر نداشتن

Leave a Comment