دامداری
خوک ها ، مرغ ها ، گاوها ، گوسفندان ، خرگوش ها و موش ها همگی می توانند در صورت کشته شدن غذا تهیه کنند. این غذا در صورت آتش گرفتن در هنگام مرگ پخته می شود. با این حال، اگر آنها به جای بازیکن توسط خود آتش کشته شوند، ممکن است گوی های تجربه را رها نکنند . علاوه بر این، بازیکن هیچ تجربه ای برای پختن گوشت به این روش به دست نمی آورد، همانطور که معمولاً هنگام پختن در کوره انجام می دهند. حیوانات خاصی علاوه بر انداختن غذا، چیزهای دیگری را نیز رها می کنند:
گاوها به علاوه چرم را می ریزند . هم می توان گاو و هم موش را دوشید : گاوها را می توان با یک سطل برای شیر دوشید، و موش را می توان با استفاده از یک کاسه برای تهیه خورش قارچ «دوشید» . Mooshrooms را می توان برای 3-5 قارچ قرمز نیز برش داد، اگرچه این باعث می شود آنها به گاوهای معمولی تبدیل شوند.
جوجه ها علاوه بر این پر می ریزند . تخمها را میتوان از مزارع مرغ برداشت کرد، و میتوان از آنها علاوه بر پرورش مرغ برای سرعت بخشیدن به رشد جمعیت استفاده کرد، زیرا در هنگام پرتاب شدن، شانس تولید (حداقل یک) جوجه مرغ را دارند .
گوسفندها هنگام کشته شدن یک پشم می ریزند، اما بریدن آنها مفیدتر است، زیرا 1 تا 3 پشم می ریزند. می توان از یک رنگ برای رنگ آمیزی پشم آنها قبل از برش یا پرورش استفاده کرد که کارآمدتر از رنگرزی پشم منفرد پس از برش است. گوسفندهای رنگ شده فرزندانی با رنگ فعلی خود تولید می کنند. اگر دو گوسفند رنگ های متفاوتی داشته باشند، رنگ بچه گوسفند ترکیبی از رنگ های والدینش خواهد بود. مثال: آبی + سفید = گوسفند آبی روشن
خرگوش ها ممکن است پس از مرگ پوست خرگوش را رها کنند ، که اگر گاو کوتاهی دارید می تواند برای ایجاد چرم استفاده شود. آنها همچنین شانس کمی برای افتادن پای خرگوش دارند که می توان از آن برای ساختن معجون پرش استفاده کرد.
به طور کلی، دامداری روش بهتری برای پرورش حیوانات نسبت به پرورش باتری است، زیرا قانون بازی maxEntityCramming را تقریباً بی ربط می کند.
طراحی اولیه برای یک مزرعه، محوطه ای است که از نرده ها ساخته شده است ، با یک دروازه حصاری برای ورودی. با این حال، هنگام پرورش حیوانات، ممکن است نگهداری همه حیوانات در مزرعه دشوار باشد، با این حال همچنان به شما اجازه می دهد وارد و خارج از مزرعه شوید. چندین راه برای رسیدگی به این موضوع وجود دارد:
- چاله ها را حفر کنید. سوراخی در خارج از مزرعه حفر کنید، حداقل سه بلوک عمیق (دو بلوک برای تونل، یکی برای سقف). در صورت نیاز نردبان ها را قرار دهید. تونل زیر حصار، و حفاری در زیر مزرعه. نردبان های بیشتری قرار دهید. از آنجایی که خوکها، گاوها و گوسفندها بیش از یک بلوک عرض دارند، در سوراخ قرار نمیگیرند و باعث میشود که به صورت دایرهای بدویند و سعی کنند وارد سوراخ شوند. با این حال، بچه حیوانات و جوجه ها می توانند در یک سوراخ یک بلوک قرار بگیرند، بنابراین ممکن است بخواهید یک دریچه در بالای آن قرار دهید.
- یک راه بهتر برای استفاده از چاله ها، کندن یک بلوک، کندن بلوک های اطراف و تغییر آنها به دیوارهای حصار یا سنگفرش است. فرش ها را روی دیوار اضافه کنید و می توانید بیرون بروید در حالی که حیوانات نمی توانند.
- همچنین میتوانید حصار خود را گسترش دهید تا یک «قفل اوباش» تشکیل دهد – یک بافر کوچک که قلم را از بیرون با یک دروازه حصاری برای هر یک جدا میکند. این منطقه باید به اندازه کافی برای حداقل دو مورد از حیوانات مورد نظر باشد. برای گاوها و گوسفندها، ساختن یک دروازه دو طرفه، حرکت حیوانات به داخل و خارج را بسیار آسان تر می کند. حیواناتی که به داخل قفل فرار میکنند میتوانند هل داده شوند یا به داخل آغل هدایت شوند یا به سادگی ذبح شوند.
- یک نسخه درخشان تر از این استفاده از دو دروازه حصاری با یک صفحه فشار بین آنها است. یک گیت را باز می کنید و با عبور از روی صفحه فشار، دروازه دیگر را باز می کنید. سیگنال “خاموش” ساخته شده توسط صفحه فشار که به بالا باز می گردد، هر دو دروازه را می بندد. کل رویداد به اندازه کافی سریع است که هر گونه مسیر احتمالی توسط حیوانات را خنثی می کند. با این حال، اگر حیوانات از ورودی نگهداری نشوند، میتوان صفحه فشار را فعال کرد و باعث ایجاد «ازدحام» شد.
- میتوانید حصارها و بلوکهای دیگر را کنار بگذارید و به سادگی گودالی را در عمق حداقل دو بلوک حفر کنید و دسترسی با نردبان را فراهم کنید. تقریباً همه گروهها به ندرت از نردبان بالا میروند، حتی اگر گودال خیلی شلوغ باشد. این همچنین هدایت اوباش را به داخل آسان می کند، چه با هل دادن آنها یا هدایت آنها با غذا.
- تا حد زیادی، ساده ترین و کم مصرف ترین روش استفاده از یک پایه نرده آجری بین پایه های معمولی است. این یک ستون واحد ایجاد می کند که می توانید در اطراف آن قدم بزنید اما حیوانات بزرگتر نمی توانند از آن عبور کنند زیرا حصار آجری به حصار چوبی معمولی متصل نمی شود. برخلاف دروازه، این به راحتی قابل تعویض نیست، که ممکن است هنگام آوردن حیوانات به مزرعه شما مشکل ساز باشد.
- یک استیل بسازید. یک خودکار را به طور معمول بسازید، اما یک بخش از حصار را با یک بلوک جامد که بالای آن یک دال قرار دارد، جایگزین کنید. در سمت داخلی بلوک یک بخش از نردبان اضافه کنید. در مقابل قسمت بیرونی، بخشی از پله ها. اکنون اوباش می توانند آزادانه شما را به داخل قلم تعقیب کنند، اما نمی توانند آنجا را ترک کنند، زیرا رکاب 1 1 ⁄ 2 بلوک ارتفاع دارد، مانند شمشیربازی، و اوباش به ندرت از نردبان بالا می روند. توجه داشته باشید که پایهها برای محوطههای بزرگ، مانند اطراف پایگاه شما یا یک دهکده، با پلهها به سمت داخل و نردبان به سمت بیرون، به خوبی کار میکنند. استفاده از آنها سریعتر از دروازه ها است و نمی توان به طور تصادفی آنها را باز گذاشت.
- یک روش بسیار آسان این است که یک تکه فرش یا یک درب در بالای یکی از پایه های نرده قرار دهید. این به بازیکنان اجازه می دهد تا با پرش بالا بیایند، اما نه بیشتر اوباش. این بسیار شبیه به استفاده از سوراخ است. اگر از درب آهنی استفاده میکنید، میتوانید با استفاده از سنگ قرمز برای باز کردن ورودی، ورودی را قفل کنید.
- راه ساده دیگر این است که یک بلوک خاک در داخل و خارج حصار قرار دهید و حداقل یک بلوک بین آن باز باشد، و از آن برای پرش استفاده کنید، اما البته این فقط زمانی باید استفاده شود که حیوانات از قبل در داخل حصار هستند، به عنوان حیوانات جدید. را نمی توان به این ترتیب به داخل محوطه آورد.
- روش دیگر استفاده از سرب برای اتصال موب ها به یک پایه حصار است. به خاطر داشته باشید که وقتی بازیکن منطقه را ترک می کند، به احتمال زیاد لیدها به طور تصادفی از بین می روند.
کمکی از دست ما بر میاد؟
در صورت هر گونه مشکل میتوانید با واحد پشتیبانی زیر ساخت تماس بگیرید.