تیکت

در صورتی که فراگیران (یا شخص مربی) در هنگام نصب نرم افزارها، ورود به جلسات آنلاین، ورود و لاگین به ماینکرفت و مشکلات فنی و… دچار مشکلات سیستمی یا فنی شدند، در صورتی که مربی بعد از بررسی مشکل قادر به برطرف کردن آن نبود، در این صورت، می توانند از طریق سیستم تیکتینگ این مشکل را  باعنوان مناسب به واحد آی تی عملیات ارجاع دهند.

  • ورود فراگیران به محیط ادوب کانکت
  • مشکل وب کم یا میکروفن یا شیرصفحه ی ادوب کانکت
  • مشکل در نصب ماینکرفت یا لاگین در بازی
  • مشکل در نصب نرم افزارهای مورد نیاز (مانند اسکرچ/ پایتون/ ادوبی/ اپ اینونتور)

برای ورود به crm آکادمی یاسان از آدرس سایت زیر استفاده نمایید.
http://crm.yasanacademy.ir

در اولین ورود، نام کاربری و رمز عبور، شماره تلفن همراه مربیان می باشد.

برای ثبت تیکت طبق مراحل زیر پیش می رویم:

قدم 1) برای سهولت در ثبت تیکت، از منو سمت چپ روی علامت “+” کلیک کنید.

قدم2) از منو باز شده تیکت را انتخاب کنید.

قدم3) موارد ذکر شده در تصویر را با دقت و کامل بنویسید.

قدم4) ذخیره را بزنید.

فراگیر به مربی اعلام مشکل میکند و مربی پس از هماهنگی با فراگیر برای ساعت پاسخگویی، همراه با توضیحات کامل مشکل فراگیر را تیکت می نماید.

2- مربی به پشتیبان فنی تیکت میزند. مشکل فراگیران به دو دسته تقسیم می شود:

  • مشکل فنی سیستمی برای ورورد به جلسه / مودل و ….
  • مشکلات مرتبط با ماینکرفت

 – مشکلات فنی حداکثر تا 24 ساعت پاسخ داده می شوند.

 – مشکلات مرتبط با ماینکرفت حداکثر تا 2 روز پاسخ داده می شوند.

3- نتایج ممکن است موارد زیر باشد:

  • مشکل بررسی و حل می شود:

به مربی در پاسخ اعلام میشود و پشتیبان تیکت را می بندد. مربی جهت مشاهده تیکت های پاسخ داده شده به قسمت تیکت های پاسخ داده شده مراجعه نماید.

  • مشکل نیازمند بررسی فنی بیشتر است:

با توجه به نوع مشکل ممکن است حداکثر 2 روز برای برطرف کردن مشکل طول بکشد یا اصلا نیاز به تعویض سیستم یا اقدامی از سمت خانواده باشد، که این نتیجه از طریق پاسخ پشتیبان به مربی اعلام می شود و پشتیبان در انتهای این فرآیند تیکت را می بندد.

  • تماس گرفته می شود اما فراگیر پاسخگو نیست:

پشتیبان تا 2 روز در بازه های مختلف حداکثر تا 5 بار با فراگیر تماس می گیرد.

درصورت پاسخگو نبودن پشتیبان در قسمت پاسخ اعلام میکند، تا مربی از فراگیر پیگیری نماید و در صورت نیاز در بازه زمانی دیگری پشتیبان با فراگیر تماس بگیرد و نتیجه را در قسمت یادداشت به اطلاع پشتیبان می رساند.

Leave a Comment