مشکلات رایج

روش اول 

قدم 1) ابتدا وارد میزکار خود شده، از قسمت بالا سمت چپ علامت قفل را انتخاب می کنیم.

قدم2) گزینه cookies را انتخاب کنید.

قدم3) حال از موارد زیر سایت یکبار  yasnet.yasanacademy.ir و یکبار yasanacademy.ir را انتخاب کنید و بعد از انتخاب سایت گزینه remove را بزنید، بعداز حذف هر دو سایت، بر روی Done کلیک کنید. 

قدم4) حال مجدد وارد سایت شوید.

روش دوم

قدم1) بعد از باز شدن ادوبی کانکت درمرورگر، از قسمت بالا سمت راست (سه نقطه کنار دکمه power) را انتخاب کنید، گزینه سوم switch desktop application را انتخاب کنید.

قدم 2) گزینه lunch adobe connect را انتخاب نمایید.

گاهی اوقات درحین باز شدن، ادوب کانکت دراین صفحه می ماند، برای رفع این مورد طبق مراحل زیر پیش می رویم: 

قدم1) در قسمت start، کلمه run را جستجو می کنیم.

قدم2) در صفحه Run متن inetcpl.cpl را بنویسید.

قدم3) سپس در سربرگ General بر روی دکمه Delete کلیک نمایید.

قدم4)در صفحه Delete Browsing History تیک های Temporary Internet files ,Cookies And Website Data , History را انتخاب و سپس بر روی دکمه Delete کلیک کنید.

در ابتدا، زمانی که اولین بار وارد ادوبی کانکت می شویم نیاز هست که اجازه دسترسی به وبکم و میکروفون سیستم را به این اپلیکیشن بدهیم.

قدم1) ابتدا برروی اسم خود راست کلیک می کنیم و گزینه settingرا انتخاب می کنیم.

قدم2) برای باز کردن میکروفون و وبکم وارد بخش privcy می شویم و گزینه های Allow , remember را فعال می کنیم.

قدم3) در قسمت microphone، میکروفون فعال و مدنظر را انتخاب میکنیم. (بخاطر داشته باشید حتما گزینه  reduce echo را فعال بفرمایید.)

قدم4) درصورت داشتن وبکم بصورت جداگانه (external) حتما ابتدا اپلیکیشن مربوط به وبکم را باز کرده و سپس از روی ادوبی کانکت وبکم موردنظر را انتخاب می کنیم.

قدم آخر) حال می توانیم میکروفون و وبکم خود را فعال کنیم.

نسخه فعال و درحال حاضر ادوبی کانکت بر روی نسخه ویندوز را می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود ادوبی کانکت (ویندوز)

گاهی اوقات با تمام روش های ذکر شده باز هم فراگیر قادر به استفاده از وبکم و میکروفون نیست، مجددا از سالم بودن میکروفون و یا وبکم اطمینان حاصل فرمایید.

قدم1)باید درایو های مربوط به سیستم را اپدیت کنید، برای اپدیت شدن می توانید از نرم افزار drivereasy استفاده کنید.

قدم2) پس از نصب نرم افزار از وسط صفحه گزینهscan now را انتخاب کنید.

قدم3) بعد از اسکن 100% ،اجازه دهید تمام درایو های شناسایی شده را اپدیت کند.

قدم4) بعد از اپدیت همه و ری استارت کردن سیستم مجدد دسترسی در ادوب را چک نمایید،اگر مشکل برطرف نشد فراگیر باید از سیستم دیگری مانند: گوشی و یا تبلت برای استفاده از وبکم و میکروفون استفاده نماید.

برای این مورد اجازه استفاده از شیر صفحه در انی دسک هم داده نمی شود و فراگیر باید خود طبق تصایر زیر مراحل دسترسی را طی کند.

قدم1) المان apple را انتخاب نمایید.

قدم2) وارد بخش privacy شوید.

قدم3) بخش Cameraرا انتخاب نمایید و از سمت چپ پایین علامت قفل را انتخاب نمایید.

قدم4) حال password سیستم را باز می کنیم.

قدم5) برای دسترسی دوربین علامت قفل بصورت باز هست.

قدم6) برای دسترسی شیر دقیقا همین روش را پیش می گیریم و مراحل فوق را تکرار می کنیم.

Leave a Comment

On this page